poniedziałek, 30 stycznia 2012

Tak szybko mija czas

Właśnie zaczęły się ferie .. kurwa, nareszcie !
Następne dwa tygodnie, w których będe mogł nic nie robić :)
Czternaście dni wolnego, musze ję wykorzystać i zrobić coś dla siebie !

Pewnie te ferie szybko się skończą i ten czas zleci .. więc tym bardziej musze go wykorzystać.
A czas bardzo szybko mija, nawet na studniówce prawie 12 godzin poszło w moment.
No tak chyba już jest, że miłe chwile mijają najszybciej ... a balety trwały od 18 do 5:30 .. więc trochę pobawiliśmy :) Takie imprezy mógłbym powtarzać cały czas.
Zrobiliśmy jeszcze wczorajszego wieczora lekkie "poprawiny" i oczywiście każdy każdemu opowiadał różne historie .. zawsze tak jest po melanżu .. hehe .. pozytywnie :)
Więc same dobre wspomnienia zostaną, wszyscy się kulturalnie bawili, nikt się nie uchlał do nieptrzytomności.
Ale za każdą dobrą zabawę trzeba później jakoś zapłacić ... dzisiaj odczuwam już tylko ból nóg i zakwasy.
Za to wczoraj na poprawinach już byłem taki śpiący (zresztą nie tylko ja), że już kontakt był ciężki. Dzisiaj troszkę odespałem, chociaż jakoś jeszcze nie dokońca do siebie doszedłem .. bo szczerze mówiąc to mam jakąś pustkę w głowie i nawet pisać mi się niechce ...

W takim razie ide sobie poleżeć - wypić herbatkę i zapalić - może wena mnie wtedy natchnie
Więc napisze coś ciekawszego kiedy indziej, mam nadzeję że niedługo.

Więc teraz posłuchajcie mojej piosenki dnia, a ja spadam ...



2 komentarze:

  1. Panna bezsensowna31 stycznia 2012 12:44

    No to fajnie , że masz ferie. Ja mam ferie od pół roku jak nie lepiej heh... wieczny chillout - i uwierz mi wiele bym oddała by móc coś zrobić z tym!Znów iść do szkoły ...albo podjąc pracę...naprawdę człowiek docenia coś dopiero jak tego nie ma :) Zbieram się w sobie aby zrobić coś co spowoduje lawinę zmian.. ale to jeszcze we mnie dojrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewno że później będe za tym tęsknił :) i wiem że ten rozdział w życiu już się za pare miesięcy skończy ... troche smutno.
    Tak zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany ... !

    OdpowiedzUsuń